مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-06سياسي

خط ویژه| استقبال رسانه های ضدایرانی از موضع گیری جدید ظریف


جریان غربگرا در سالهای اخیر در حدفاصل سالهای 92 تا 1400 قوه مجریه را با تمام امکانات در اختیار داشت.

این طیف در این مقطع 8 ساله بجای آنکه بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی متمرکز شود، - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* استقبال رسانه های ضدایرانی از موضع گیری جدید ظریف یادداشت اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق با استقبال ویژه رسانه های ضدایرانی همراه بود.

در همین رابطه بی بی سی فارسی در مطلبی نوشت: محمدجواد ظریف، وزیر خارجه سابق ایران در یادداشتی در اینستاگرام نوشته است: برای پیشگیری از ترکمانچای ها باید انتخاب کنیم که آرزوهایمان را در چارچوب امکانات دنبال کنیم .

آقای ظریف در پست اینستاگرامی خود آورده است: ما در طول تاریخ اهدافمان را بر اساس آرزوهایمان چیده ایم و به توانایی هایمان توجهی نکرده ایم.

محمدجواد ظریف اضافه کرده: در 75 سال برنامه ریزی توسعه ما، منابع ملی نابود شده و توسعه نیز حاصل نشده، چون بیشتر برنامه ها به جای ترسیم مسیر جبران عقب ماندگی ها متناسب با امکانات و فرصتها، حدیث آرزومندی رهبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ویژه| استقبال رسانه های ضدایرانی از موضع گیری جدید ظریف

خط ویژه| استقبال رسانه های ضدایرانی از موضع گیری جدید ظریف